Skogen!

Jag brukar gå ut i skogen i bland med min burka på hatten och leta på en stor ek :D.
När jag kommer fram till eken brukar jag krama den i 10min, kasta lite svamp sporer på den
och gräva ner mig brevid den.
Sen sitter jag där hela natten och lever i symbios med den :D.
Tar lite av Ekens näring ;).
Går på 1 året på Gladasvampskolan i Svampsala.
Skolan kallas för GSK som du kanske hört förut.
På Många biologi lextioner där vi får dissekera döda svampar :( .
Vi har upp till Biologi L på skolan :O.
Lärarna på skolan är mycket bra, dem är fullvuxna svampar i sina bästa svampår.
1 svampår  = 2 år :O.
Min mentor Herr. Pistill är en mycket sträng flugsvamp.
Han är en bra men kan vara rätt giftig :/.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0